יום רביעי, 22 בפברואר 2017

מי אמר שצריך לעבוד קשה בשביל לקוחות?

לפני שנים מספר, לקוח היה מגיע לרכוש אחרי שראה פרסום בעיתונות או שמע המלצה מחבר / מכר.

בנוסף, בעלי עסקים היו מכתתים רגליהם ומציעים את מרכולתם לכל עובר ושב ומנסים אף לעבור מדלת לדלת ולנסות את מזלם.

היום לעומת זאת, הכיסא והצג המרצד הפכו להיות שותפיו של הלקוח הפוטנציאלי בדרכו אל מרכולתו הענפה של גוגל.

שורת חיפוש קסומה שדרכה נפתחות דלתות לכל שרק תחפוץ.

אז איך מניחים על המדפים של הסופר העצום הזה את המוצר שלנו?

קודם כל צריך לפתוח סניף.

את הסניף הזה צריך לעצב ולהתאים לפי חוקי בעל הבית כדי שתוכל להקים אותו קרוב עד כמה שיותר לדלת כך שהלקוחות שייכנסו יוכלו להגיע ישירות אליך ולרכוש את המוצרים שאתה מציע לפני כל אותם שמציעים את אותם מוצרים שאתה מוכר.

אז מה אתכם, האם כבר התקדמתם לצעד הראשון של הקמת סניף?

כי היום, הסניף הפך להיות נגיש לכל אחד - ועם אתר לכל אחד, הסניף שלכם קרוב מתמיד.

זאת ההזדמנות שלכם להציג את מרכולתכם באינטרנט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה